Női cipő webáruház
Női cipő webáruház
  • Kategóriák
    • Kategóriák 
    • Márkák 
    • Női pénztárca 
    • Női táska 
  • Mérettáblázat
  • Elérhetőségek

Gyakran Ismételt Kérdések

Gyakran Ismételt Kérdések -GYIK

Mit tegyek, ha kérdésem van a rendelésemmel, termékkel kapcsolatban?

Kérjük elsősorban e-mailben érdeklődjön!

Kollégáink a rendelések feldolgozásán túl csomagolnak, logisztikáznak, vevőket szolgálnak ki, így nem minden esetben tudunk telefont felvenni, az e-mailekre azonban munkanapokon 24-48 órán belül igyekszünk válaszolni. Hétvégén, ünnepnapokon mi is próbálunk pihenni, kérjük, a következő munkanapig legyen türelemmel, levelét igyekszünk megválaszolni.

Hogyan tudok vásárolni?

Rendelés elküldéséhez nincs szükség regisztrációra a webshopon. Amennyiben többször szeretne oldalunkon vásárolni, érdemes regisztrálnia, hiszen fiókjában megadhatja és szerkesztheti a számlázási és szállítási adatokat, valamint láthatja előző rendeléseit is, illetve egyéb kedvezményeket is felhasználhat.

Mennyibe kerül a szállítás?

  • Gls házhozszállítás: 1390.-
  • Gls csomagpont: 1290.-
  • Posta csomagpont: 1190.-
  • Posta házhozszállítás 1290.-
  • Posta csomagautomata: 990.-
  • Utánvét kezelési költség: 390.-

Fizetési lehetőségek

A webáruházban utánvéttel, előre utalással és bankkártyával Barion rendszeren keresztül is tud fizetni. 70.000 Ft feletti rendeléseknél kizárólag előre utalással vagy rendezett bankkártyás fizetéssel tudunk rendelést kiküldeni.

Amennyiben nem sikerül a Barionon keresztül történő bankkártyás fizetés, lehetőség  van fizetési módot váltani a rendelésen belül.

Ha nem jó a méret, mit tegyek?

Amennyiben nem megfelelő a rendelt termék mérete, az alábbi lehetőségek közül válaszhat

  • Csere lehetősége: az átvételtől számított 14 naptári napon belül, bármilyen készleten lévő termékre. Természetesen csak sértetlen, eredeti gyári állapotú,  nem használt terméket áll módunkban visszacserélni. A csere költsége bruttó 1590 Ft
  • Amennyiben a vételárat szeretné visszakapni, jelezze e-mailban: a markascipo@webaruhazak.info címen. A termék visszaküldése a Fogyasztó saját költségére történik. Cégünk 14 naptári napon belül utalja vissza a termék árát az Ön által megadott bankszámlaszámra.

Mi a teendőm, ha cserélni szeretnék, a csere folyamata?

  1. Emailben jelezze felénk a csere szándékát és, hogy mire szeretné cserélni a terméket
  2. Kérjük, küldjön részünkre jól látható képeket a termékről, a talpáról, a felsőrészről, majd raktárkészlettől függően 1-8 munkanapon belül küldjük Önnek a csere terméket
  3. Amennyiben nem tud képeket küldeni a termékről, úgy legyen kedves a számlán található Postázási címre eljuttatni részünkre a terméket, ennek beérkezése és ellenőrzése után tudjuk feladni a cserére kért terméket, melynek díja a kiválasztott szállítási mód szerint alakul
  4. A visszaküldendő terméket az eredeti saját dobozával és a számla másolatával együtt kérjük, bármilyen papírba vagy nylonba csomagolja be, és adja át a futárnak, aki, mikor viszi a csereterméket, felhelyezi a cserematricát. A csere költsége 1590 Ft

 

Mi a teendőm, ha vissza szeretném kérni a termék árát?

  1. Küldje vissza hozzánk a terméket sértetlenül a számlán található Postázási címre (portósan feladott, vagy csomagpontra vagy csomagautomatába küldött csomagot átvenni  nem áll módunkban), mely a számla fejlécén zárójelben látható, az eredeti dobozában, bármilyen csomagolóanyaggal beborítva úgy, hogy a termék dobozát ne érje ragasztószalag
  2. Kérjük ügyeljen rá, hogy a termék minden tartozéka a csomagban legyen és valamilyen formában (mail, telefon) jelezze, hogy szeretné visszakapni az árát.
  3. Kérjük az elállási nyilatkozatot, vagy az alapján a visszafizetéshez szükséges adatokat külön papírra (ne a számlára!) írva, a bankszámlaszámáját megadva helyezze be a visszaküldendő csomagba a termék mellé a beazonosításhoz és a pénzvisszafizetés megkönnyítéséhez.

Online pénztárca felhasználása

Webshopunkban felhasználhatja online pénztárca kedvezményeit, minden 10.000.-Ft-os megrendelés érték után 500.-Ft-ot jóváírunk számláján. A kedvezmény mértéke nem termékenként, hanem végösszegre kerül jóváírásra, azonban ez nem jelenti az, hogy nem a termék árából történik a kedvezmény levonása. Az online pénztárca kedvezmény szállítási és egyéb, szolgáltatással kapcsolatos fizetési kötelezettségből nem vehető igénybe.

Elállás esetén a kedvezménnyel csökkentett kifizetett összeg kerül visszafizetésre. Több termék rendelésekor igénybe vett kedvezmény esetén, részbeni elállás során a visszatérítéskor arányos visszafizetés történik, azaz az igénybe vett kedvezményt a visszaküldött termék árából arányosan vonjuk le, minden 1000.-Ft után 50.-Ft, mint igénybe vett kedvezmény.

Hogyan küldjem vissza a nem megfelelő terméket? Ki állja a visszaküldés költségét?

  • A terméket az eredeti dobozában, bármilyen papírba (tehát nem szükséges az eredeti csomagolás, de a termék beazonosításához és tárolásához nélkülözhetetlen saját doboza szükséges!) becsomagolva postai úton, vagy futárszolgálattal is visszaküldheti nekünk.
  • Amennyiben a termék hibás, úgy kérjük, előzetesen küldjön számunka fényképet a hibáról, mely esetben a visszaszállítás költségét cégünk állja
  • FONTOS: amennyiben hibás terméket kapott vagy a termék szavatossági időn belül meghibásodott, úgy legyen szíves képeket küldeni a hibáról és megvárni, míg kollégáink intézi a szavatossági folyamat előírásait. A terméket saját költségre visszahozatjuk, azonban amennyiben ennek ellenére Fogyasztó feladja a terméket, úgy nem áll módunkban a visszaküldés költségét megtéríteni.
  • HIBÁS teljesítés esetén a szavatossági jogok sorrendje szerint első sorban javítást biztosítunk, amennyiben a termék nem javítható, úgy cserét, majd pénzvisszafizetést kérhet.
  • A visszaküldés költségét elállás esetén Fogyasztónak kell állnia
  • Fogyasztónak nem minősülő megrendelő nem rendelkezik elállási joggal

 

Szavatosság

A szavatosságra vonatkozó adatokat a Szállítás/ Szavatosság menüpont alatt olvashatja

SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ: 1-8 MUNKANAP A SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTÉT KÖVETŐEN (2.VISSZAIGAZOLÓ E-MAIL UTÁN)

 

Kategóriák

Kategóriák

Női cipők

Női bakancsok

Női csizmák

Női csizmák

Női papucsok

Női szandálok

Vásárlói fiók

Belépés

Regisztráció

Profilom

Kosár

Gyakran Ismételt Kérdések

Bocskoros 2005 Kft.

Információk

  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
  • ELÁLLÁS ÉS CSERE RÉSZLETEK
  • Impresszum

 

Keress minket Facebookon is!

 

face logo

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Értesülj elsőként a
legújabb akcióinkról!

Iratkozz fel hírleveleinkre, hogy elsőként értesülj a legújabb akciókról és a kuponokról!

Feliratkozás
A(z)  megtalálható a GLAMI.hu-n
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.
  • Kategóriák 
  • Márkák 
  • Női pénztárca 
  • Női táska 
  • Mérettáblázat
  • Elérhetőségek
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.